مهدی اجاقی

مهدی اجاقی

توسعه‌دهنده و برنامه‌نویس کامپیوتر
مهدی اجاقی

مهدی اجاقی

توسعه‌دهنده و برنامه‌نویس کامپیوتر

چه چیزایی تو اربعین کمیاب است؟

شکر خدا تو اربعین وفور نعمت است؛ ولی یک‌سری وسایل بدلیل ازدحام و تعداد زیاد زائر، همیشه کم است و بهتر است تو لیست کوله اربعین داشته باشیم! در ادامه تعدادی از آنها رو معرفی می‌کنم.

بند لباس و گیره کاغذ کوچک

معمولا مشکل کمبود جا برای لباس شسته داریم! یا بندی وجود نداره و از پنجره‌ها آویزان می‌کنیم، یا دو برابر ظرفیت بند، لباس روش‌ هست! نخ کارتون شیرینی، کش لباس و الخ که سبک باشن، می‌تونه کارگشا باشه! ۴ ۵ عدد گیره کاغذ کوچک هم برای اینکه باد لباس رو نبره!

شامپو، صابون، تاید (سایز کوچک)

شامپو بیشترین کمیابی رو داره و از دو مورد دیگر مهم‌تره! صابون هم معمولا هست ولی اگر کمی وسواس دارید، حتما همراه‌تون باشه! تاید هم برای موکب‌های شلوغ مسیر اصلی نیازه؛ تو موکب‌های خلوت‌تر و خونه‌ها که برید، معمولا ماشین لباسشویی و تاید همیشه هست!

لیوان ساندیسی، دستمال کاغذی کوچک

یک ساندیس طرح قدیم می‌خریم و محتوای آن را نوش جان کرده، انتهای آن را با قیچی برش می‌دهیم؛ حالا یک لیوان خیلی سبک و چندبار مصرف شخصی داریم! دستمال کاغذی مسافرتی هم برای بهداشت شخصی، هم درمانی (تاول و امثالهم) کاربرد داره!

پلاستیک فریزر و دسته‌دار و چفیه

این سه وسیله همه کاره هستن و به مقدار زیاد تو اربعین کارراه‌انداز! چفیه : حوله، مانع گرمای خورشید، دستمال دم دستی، پتو، سفره، باند زخم و امثالهم! پلاستیک‌ها : جابجایی کفش، جابجایی لباس کثیف (جایی که آب نیست)، جابجایی خوراکی و سوغاتی و امثالهم!

+ و + و + و + و +

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.